ΑΕΚ: Η Opap Arena "σπάει" όλα τα ρεκόρ και ανεβάζει τον πήχη για την ομάδα του Αλμέιδα

Οι πωλήσεις των εισιτηρίων διαρκείας έχουν ήδη ξεπεράσει το ρεκόρ του Ν. Γκούμας και όλα δείχνουν πως θα σπάσουν το ιστορικό ρεκόρ της ΑΕΚ

Η ΑΕΚ πέρασε σχεδόν 20 χρόνια χωρίς την δική της έδρα. Δεν υπάρχει καμία ομάδα σ’ ολόκληρο τον ποδοσφαιρικό πλανήτη, που να έχει μείνει τόσο χρόνια μακριά από το “σπίτι” της και να έχει καταφέρει να επιβιώσει. Ως εκ τούτου, η επικείμενη επιστροφή της ΑΕΚ στο δικό της ολοκαίνουργιο γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια, έχει σημάνει έναν συναγερμό στον κόσμο της, που όμοιος της φαίνεται ήδη πως δεν έχει υπάρξει ξανά.

Κάτι που είναι απολύτως μετρήσιμο, καθότι αποτυπώνεται στους αριθμούς των πωλήσεων των εισιτηρίων διαρκείας. Στις δυο πρώτες περιόδους διάθεσης (για όσους είχαν σταθερά επί μια τριετία και για όσους είχαν και στη Γ’ και στην Β’ εθνική), έφυγαν πάνω από 18χιλιάδες “κάρτες”. Και από αύριο (3/8) που ανοίγει η πλατφόρμα των πωλήσεων για όλους ανεξαιρέτως και χωρίς προϋποθέσεις, προβλέπεται ανάλογη ζήτηση. Ίσως και μεγαλύτερη.

Στόχος το ιστορικό ρεκόρ εισιτηρίων της ΑΕΚ του Ριβάλντο

Είναι πλέον ξεκάθαρο, πως υπάρχει η προοπτική να σπάσει η Opap Arena όλα τα ρεκόρ στην πώληση εισιτηρίων διαρκείας, στην ιστορία της ΑΕΚ. Παρόλο που κάτι τέτοιο φαινόταν από την αρχή εξαιρετικά δύσκολο και για περισσότερους από έναν λόγους. Το ιστορικό ρεκόρ για τα διαρκείας της ΑΕΚ, είναι τα 25.586 στο Ολυμπιακό Στάδιο, το καλοκαίρι του 2007. Καλοκαίρι που η “Ένωση” είχε κάνει την μεταγραφή του Ριβάλντο.

Σίγουρα ήδη οι φετινές πωλήσεις, έχουν ξεπεράσει τις 18.230, που ήταν τα διαρκείας που έφυγαν ακριβώς το επόμενο καλοκαίρι του ρεκόρ. Επομένως δεδομένα ήδη η ΑΕΚ έχει δώσει τις περισσότερες κάρτες διαρκείας των τελευταία 13 ετών. Το δεύτερο καλύτερο ρεκόρ στην ιστορία της ομάδας που ήταν το καλοκαίρι του 2006 με 20.043 ήδη απειλείται. Και δεν αποκλείεται να σπάσει ήδη από την πρώτη μέρα της ελεύθερης διάθεσης. Ενώ ήδη φυσικά έχει γίνει σκόνη και θρύψαλα το ρεκόρ σε διαρκείας που είχε το “Ν. Γκούμας” πριν γκρεμιστεί. Και ήταν το καλοκαίρι του 1999, όταν είχαν πουληθεί 7.500 κάρτες με την προοπτική των ομίλων του Champions League και μεταγραφή του Τσίριτς.

Φυσικά όλη αυτή η τεράστια ανταπόκριση του κόσμου για να γεμίσει το νέο γήπεδο, πριν καν ακόμα αυτό ανοίξει τις πύλες του, βάζει πολύ ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων για την ομάδα του Αλμέιδα. Κάτι που ειδικά ο Αργεντινός τεχνικός το ξέρει καλά και το έχει μεταφέρει πολλές φορές και στους ποδοσφαιριστές του.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News