CANCEL INFLUENCERS: Οι νέοι βαρόνοι των (social) media
Είναι και οι νέας κοπής εργαζόμενοι που με ένα σύντομο Instagram story μπορούν να κερδίζουν σε έναν μήνα όσα ο μέσος εργαζόμενος βγάζει δουλεύοντας 40 ώρες τη βδομάδα για έναν χρόνο.
Κάποτε τα νήματα στην ενημέρωση (πολλοί λένε και το… κουμάντο στη χώρα) έκαναν ο Λαμπράκης, ο Τεγόπουλος, ο Μπόμπολας και το MEGA των πέντε εκδοτών. Τώρα… αλλάξαμε πίστα, κυριαρχούν οι περσόνες του facebook και του instagram όπως ο Κοψιάλης, η Τούνη, ο Χταπόδιας και η Σούλα Γκλάμορους που τους ακολουθούν εκατομμύρια followers.
Είναι η νέα καθεστηκυία τάξη, οι πατρίκιοι του metaverse, οι -για κάποιον εντελώς ακατανόητο στον μέσο κοινό νου- επιδραστικοί της εποχής, οι άνθρωποι που με τα καμώματά τους ορίζουν τη δημόσια συζήτηση, έχουν θέση και λόγο επί παντός του επιστητού και εν πολλοίς διαμορφώνουν τη mainstream άποψη που διακινείται ως θέσφατο στα κοινωνικά δίκτυα.
Είναι και οι νέας κοπής εργαζόμενοι που με ένα σύντομο Instagram story, με μια αυθόρμητη ή συχνά μια στρατηγικά μελετημένη ανάρτηση, ακόμα και με ένα νεύμα τους -αρκεί φυσικά να το δημοσιοποιήσουν στα κοινωνικά δίκτυά τους-, μπορούν να κερδίζουν σε έναν μήνα όσα ο μέσος εργαζόμενος βγάζει δουλεύοντας 40 ώρες τη βδομάδα για έναν χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Οταν είσαι Μεντιλίμπαρ τους «γλεντάς» και με τον γερόλυκο Ιμπόρα!
- Ολυμπιακός: «Γκρεμίστηκε» το αεροδρόμιο στην άφιξη των θριαμβευτών της Πόλης
- Βαγγέλης Μαρινάκης: «Ο Ολυμπιακός μας διαγράφει χρυσή πορεία»
- Ολυμπιακός: Αποθέωση Τζολάκη στο twitter - «Αλάνι και μάγκας, τι άλλο να κάνει; Σπαθιά να καταπιεί;»
- Ολυμπιακός: Φωτογραφία - έπος της MARCA με τον «δαφνοστεφανωμένο» Μεντιλίμπαρ