Formula 1: Το αλογάκι έγινε… Πήγασος και 1-2 η Ferrari με Λεκλέρκ και Σάινθ

Ονειρικά ξεκίνησε η σεζόν για την… αναγεννημένη Ferrari, με την ιταλική ομάδα να καταφέρνει να κάνει το 1-2, με τον Λεκλέρ να κερδίζει το Grand Prix του Μπαχρέιν και τον Κάρλος Σάινθ να ακολουθεί στην δεύτερη θέση. Τρίτος ο Λιουις Χάμιλτον για την Red Bull.

Από την άλλη τα πράγματα δεν μπορούσαν να πάνε χειρότερα τόσο για την Red Bull όσο και για τον παγκόσμιο πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος αφού έκανε για αρκετούς γύρους παράπονα για το μονθέσιό του, 3 γύρους πριν το τέλος του αγώνα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ενώ στον τελευταίο γύρο και ενώ ο Πέρεζ κράταγε την 3η θέση, είδε τον κινητήρα του να τον εγκαταλείπει, κάτι που έφερε και το δεύτερο μονοθέσιο της Red Bull να μην τελειώνει τον αγώνα.

Καταπληκτικό ήταν και το ξεκίνημα της Haas με τον Μάγκνουσεν να τερματίζει στην 5η θέση, πίσω από τον Ράσελ, δείχνοντας και σήμερα και στον αγώνα, πως έχει ανέβει επίπεδα.

Την 10αδα έκλεισαν οι Βάλτερι Μποτας, Εστεμπάν Οκόν, Γιούκι Τσουνόντα, Φερνάντο Αλόνσο και ο Κινέζος, rookie, Γκουανγιού Ζου.

Χωρίς κάποιο απρόοπτο ξεκίνησε το πρώτο Grand Prix της σεζόν, με τους Λεκλέρκ, Φεσρστάπεν και Σάινθ να κρατάνε τις θέσεις τους, παρά τη μάχη που έδωσαν.

Στις πιο πίσω θέσεις όμως έγινε… χαμός, ο Χάμιλτον κέρδισε μια θέση και ανέβηκε στην 4η, ενώ ο Μάγκνουσεν πήγε στην 5η, κερδίζοντας 2 θέσεις. Μεγάλοι χαμένοι οι Πέρεζ και Μπότας, με τον Μεξικανό οδηγό να χάνει 2 θέσεις, ενώ ο  Φινλανδός έχασε 8 ολόκληρες θέσεις, πέφτοντας στην 14η.

Τη δυναμική της ή μάλλον την χαμηλή δυναμική της Mercedes, έδειξε στον 10ο γύρο η Red Bull και ο Πέρεθ, ο οποίος κέρδισε και πάλι την 4η θέση, περνώντας με μεγάλη ευκολία τον Λιούις Χάμιλτον.

Τα πρώτα μονοθέσια μπήκαν στα pit

Η μάχη για την πρώτη θέση… άναψε μετά τα πρώτα pit stop με τους 3 πρώτους οδηγούς να βάζουν μαλακή γόμμα και τον Πέρεζ να βάζει μεσαία ακολουθώντας διαφορετικη στρατηγική. Ενώ άλλο πλάνο είχε και η Mercedes η οποία έβαλε και στους δύο οδηγούς της σκληρή γόμμα.

Ο Φερστάπεν μπήκε πριν το Λεκλέρκ, με σκοπό να καταφέρει να βρεθεί μπροστά του, όταν θα μπει ο Μονεγάσκος στα pit, χωρίς όμως να τα καταφέρουν καθώς η Ferrari κατάφερε να τον βάλει μέσα και να τον βγάλει λίγο μπροστά από τον Ολλανδό. Ο Μαξ όμως είχε πιο… ζεστά λάστιχα και κατάφερε να βάλει δύσκολα στον οδηγό της Ferrari, τον οποίον και πέρασε. Ο Λεκλέρκ όμως δεν το έβαλε κάτω και τον πέρασε ξανά, το ίδιο έγινε μερικές φορές ακόμα, μέχρι το σημείο που ο Μαξ είδε το δεξί του πίσω ελαστικό να… κλατάρει, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στον Λεκλέρκ να φύγει μπροστά και να ανοίξει τη διαφορά.

Από εκείνο το σημείο και μετά τα πράγματα δεν έδειχναν να έχουν τόσο ενδιαφέρον στις πρώτες θέσεις, καθώς από το 1 μέχρι το 6, πέρα από τη μάχη του Σάινθ, με τον Πέρεζ, δεν γινόταν κάτι άλλο και μια μάχη, η οποία δεν είχε και μεγάλες συγκινήσεις, καθώς ο Ισπανός μπορούσε να κρατήσει μια διαφορά.

Στις πίσω θέσεις όμως τα πράγματα ήταν πιο… wild, καθώς οι προσπεράσεις ανάμεσα στους οδηγούς ήταν αρκετές, τόσο ο Μπότας, όσο και ο Μικ Σουμάχερ κατάφεραν να μπουν στην 10αδα. Ο Φιλανδός είχε ανέβει στην 8η θέση, ενώ ο Μικ ήταν 10ος.

Φωτιά για… Γκασλί και νέα δεδομένα

Νέο ενδιαφέρον δόθηκε στους τελευταίους γύρους, καθώς στον 47ο γύρο, ο Γκασλί είδε το μονοθέσιό του να πιάνει φωτιά, κάτι που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει το πρώτο grand prix της σεζόν.

Κάπου εκεί μπήκε και το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο και μηδένισε τις διαφορές και αφού έκατσε 4 γύρους στη συνέχεια αποχώρησε, δίνοντας ξανά θέση στον αγώνα.

Ο Λεκλέρκ κατάφερε να ξεκινήσει πολύ καλά, παίρνοντας πολύ γρήγορα διαφορά πάνω από το δευτερόλεπτο, απέναντι στον δεύτερο Μαξ Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να δέχεται… επίθεση από τον Σάινθ.

Ενώ και η άλλη Red Bull, δέχθηκε επίθεση, με τον Πέρεζ να μάχεται για την 4η θέση με τον Λιούις Χάμιλτον, την οποία και κράτησε, κάνοντας παράλληλα ταχύτερο γύρο.

Στη συνέχεια όμως τα πράγματα δεν πήγαν καλά για τη Red Bull, καθώς τόσο ο Φερστάπεν, όσο και ο Πέρεζ αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, με τους Σάινθ και Χάμιλτον να ανεβαίνουν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Η πρώτη καρό σημαία της χρονιάς βρήκε τη Ferrari να κάνει μια καταπληκτική αρχή,  κάνοντας το 1-2, με τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στην 3η θέση.

 

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News