MENU

FORMULA 1: «Πέταξε» και στο Μεξικό ο Φερστάπεν

Μια ακόμη μεγάλη νίκη πανηγύρισε ο Φερστάπεν, αυτή τη φορά στο Grand Prix του Μεξικό, ανεβάζοντας κι άλλο την απόστασή του, από τον Λούις Χάμιλτον, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος, με τον Πέρεζ να κάνει εκπληκτικό αγώνα και να βγαίνει τρίτος.

Ακόμα πιο κοντά στον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή βρίσκεται μετά και τη νίκη του στο Grand Prix του Μεξικό ο Μαξ Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, με τον Λούις Χάμιλτον στη δεύτερη θέση και τον Σέρχιο Πέρεζ, που έκανε μια εκπληκτική κούρσα στην χώρα του, τρίτο.

Η εκκίνηση έφερε τον Φερστάπεν στην πρώτη θέση, με τον Ολλανδό να κάνει εκπληκτική αρχή, περνώντας και τον Χάμιλτον και τον Μπότας, με τον Φιλανδό στη συνέχεια να δέχεται «χτύπημα» από τον Ρικιάρντο, με το μονοθέσιο να κάνει τετακέ και να βρίσκεται στην τελευταία θέση. Στη συνέχεια του πρώτου γύρου οι Μικ Σουμάχερ και Τσουνόντα βρέθηκαν εκτός πίστας, ανήμποροι να συνεχίσουν.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα και βγήκε ξανά στον 5ο, με τον αγώνα να συνεχίζεται, με τους Μπότας και Ρικιάρντο που είχαν να το ατύχημα να συνεχίζουν από την 18η και 17η θέση αντίστοιχα. Ο Φερστάπεν απ’ όταν ξεκίνησε ξανά ο αγώνας κατάφερε πολύ γρήγορα να ανεβάσει την απόσταση από τον Χάμιλτον, σε 3 δευτερόλεπτα μετά από 3 γύρους.

Ρικιάρτνο και Μπότας ξεκίνησαν την ανάβαση, με τον Φιλανδό όμως να μην μπορεί να περάσει τον Αυστραλό και έτσι να φτάνουν χεράκι-χεράκι μέχρι τις θέσεις 11-12.

Στον 30ό γύρο ξεκίνησε ο χορός των pit-stop, με τον Χάμιλτον να κάνει την αρχή. Ο Άγγλος βγήκε στην 4η θέση και στη συνέχεια έπεσε στην πέμπτη, καθώς τον πέρασε και ο Λεκλερκ, ο οποίος στη συνέχεια όμως μπήκε και αυτός με τη σειρά του στα pit, βγαίνοντας στην 9η θέση, ανεβαίνοντας όμως γρήγορα ξανά στην 6η καθώς πρώτα πέρασε τον Αλόνσο και στην συνέχεια πέρασε και τους Νόριτς, Φέτελ που μπήκαν στα pit.

Η Red Bull δεν έδειξε διάθεση να βάλει νωρίς το Πέρεζ, μήπως και έβγαινε μπροστά από τον Άγγλο, με τις πιθανότητες να είναι λίγο πάνω από το 50% υπέρ του Μεξικανού. Η στρατηγική ήταν να μπει πρώτα ο Ολλανδός, όπως και έγινε με τον Φερστάπεν να βγαίνει μπροστά από τον Χάμιλτον που ήταν το ζητούμενο, ενώ στη συνέχεια πέρασε και τον teammate του, ο οποίος βρήκε 3ος πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή.

Η ατυχία του Μπότας στο Grand Prix του Μεξικό συνεχίστηκε, καθώς στο δεύτερό του pit-stop, το μπροστά δεξί ελαστικό δεν έβγαινε μα αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και να πέσει ξανά στην 15η θέση.

Ο Χάμιλτον ακόμα και μετά τα pit-stop ήταν πιο αργός από τον Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να ανεβάζει γρήγορα τη διαφορά στα 10 δευτερόλεπτα και ανέβαινε. Ακόμα και ο Πέρεζ ήταν πιο γρήγορος από τον Βρετανό, τον οποίον και άρχιζε να πλησιάζει όλο και περισσότερο όσο πέρναγαν οι γύροι και τον έφτασε κάτω από το δευτερόλεπτο πριν τον 61ο γύρο, με τον Βρετανό όμως να καταφέρνει να τον βγάλει αρκετά γρήγορα από τη ζώνη του drs.

Τα πράγματα έδειχναν να μην μπορούν να αλλάξουν, η Mercedes προσπάθησε να κάνει τον Μπότας να πάρει τον ταχύτερο γύρο και τον 1 έξτρα πόντο του Φερστάπεν και τα κατάφερε στον τελευταίο. Ενώ και ο οδηγός της ημέρας, ο Σέρχιο Πέρεζ, προσπάθησε να κάνει την δική του τελευταία επίθεση στον Χάμιλτον και παρότι έφτασε αρκετά κοντά, μέχρι και τα 3-4 δέκατα του δευτερολέπτου, στους τελευταίους 2 γύρους δεν κατάφερε εν τέλει να τον περάσει.

Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε στην πρώτη θέση τον Μαξ Φερστάπεν και ακόμα πιο κοντά στο πρωτάθλημα.

Αναλυτικά οι θέσεις:

 

NEWSROOM | ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

X

TOP CLUBS

TOP LEAGUES

SPORT LIFESTYLE