NEWS ROOM

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ SPORTDAY «Ανέβηκε επίπεδο ο Παναθηναϊκός» (pic) /

ΜΑΟΥΡΟ ΙΚΑΡΝΤΙ Βγήκαν «στη φόρα» τα μηνύματα με την Τσίνα Σουάρες (pic) /

AUSTRALIAN OPEN «Δε θα πάρουν visa οι ανεμβολίαστοι τενίστες» /

TBENTΕ Οπαδός κουβάλησε 48 ποτήρια με μπύρα (vid) /

ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΛΕΪΚΕΡΣ Ανακοίνωσαν την επανένταξη του Έιβερι Μπράντλεϊ στο δυναμικό τους /

MEDIA Πάνω απο 1.400 παράνομοι συνδρομητές /

ΣΕΡΙΦ ΤΙΡΑΣΠΟΛ Χωρίς τον «ήρωα του Μπερναμπέου», Αθανασιάδη στο Μιλάνο /

ΑΤΛΑΝΤΑ ΧΟΚΣ «Έδεσαν» και τον Χέρτερ με τετραετές συμβόλαιο αξίας 65 εκατ. δολαρίων /

AS «Ο Βαλμπουενά θα είναι στη δίκη του Μπενζεμά» /

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ Ισχυρός σεισμός μεγέθους 6,1 Ρίχτερ στην Κάρπαθο /

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΑΪΝΤΡΑΧΤ Τα εισιτήρια που πήραν οι Γερμανοί για το «Καραϊσκάκης» /

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ «Γρήγορα οι ερωτήσεις έχω κι δυό παιδιά να φροντίσω» (vids) /

ΑΦΙΕΡΩΜΑ SPORTDAY.GR Η 75η σεζόν του ΝΒΑ στο... πιάτο σας! /

ΒΑΛΕΝΘΙΑ BC Χωρίς Κλαβέρ κόντρα στον Προμηθέα για την πρεμιέρα του Eurocup /

ΝΤΙΑΝΤΡΕ ΕΪΤΟΝ Δεν τελεσφόρησαν οι συζητήσεις με τους Φίνιξ Σανς για την ρούκι επέκταση /

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΦΛΟΓΑ Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα /

ΝΙΟΥ ΓΙΟΡΚ ΝΙΚΣ Ακριβότερη ομάδα στο NBA για έβδομη συναπτή χρονιά /

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ (19/10) Με Champions League, NBA, ΑΕΚ και πρεμιέρα Προμηθέα /

ΚΑΙΡΟΣ Η πρόβλεψη σήμερα 19 Οκτωβρίου

Ροή Ειδήσεων

Ποδόσφαιρο

Mπάσκετ

Σπορ

Πρωτοσέλιδα

Πρόγραμμα TV

Ροή Ειδήσεων Top Clubs Top Leagues Sport Lifestyle Blogs Podcasts Long Forms Auto Moto Bet Πρόγραμμα TV Πρωτοσέλιδα Ποδόσφαιρο Μπάσκετ Σπορ

Η ορμόνη που επηρεάζει το πόσους ακολουθούμε

Τι έδειξε μελέτη σε φοιτητές

Το ρόλο μιας συγκεκριμένης ορμόνης διερευνούν οι επιστήμονες σε σχέση με την κοινωνικότητα που εκδηλώνουμε στο instagram και φαίνεται πως έχουν κάποιες... πρώιμες απαντήσεις σχετικά με την κοινωνικοποίησή μας

Ακολουθήστε μας στο Google news

Μικρή μελέτη σε φοιτητές ανέδειξε ότι όσοι εμφανίζουν μια συγκεκριμένη παραλλαγή του γονιδίου OXTR των υποδοχέων ωκυτοκίνης τείνουν να ακολουθούν περισσότερους λογαριασμούς στο Instagram, κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι δεν θέλουν να νιώθουν αποκλεισμένοι από τον κοινωνικό τους περίγυρο.

Παρόλα αυτά, και οι ερευνητές διατηρούν μια επιφύλαξη σχετικά με αυτά τα αποτελέσματα της μελέτης, καθώς εκτός από το ότι χρειάζεται μεγαλύτερο δείγμα για ασφαλέστερα αποτελέσματα, η έρευνα δεν κατέληξε σε στοιχεία σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις γονιδίου-περιβάλλοντος που μπορούν να επηρεάσουν την κοινωνικοποίηση στο διαδίκτυο.

Η ωκυτοκίνη είναι γνωστή και ως την ορμόνη της αγάπης και είναι η υπεύθυνη ορμόνη για τις κοινωνικές συμπεριφορές, ενώ υποστηρίζεται ότι οι γενετικές παραλλαγές  της (πολυμορφισμοί μονό-νουκλεοτιδίων SNPs εντός του γονιδίου OXTR rs53576) μπορούν να συμβάλλουν στην πρόβλεψη της συμπεριφοράς αλλά και του δεσίματος των γονέων με τα παιδιά.

Όσοι μάλιστα παρουσιάζουν αυτή την παραλλαγή με γονότυπο GG, σύμφωνα με παλιότερα ερευνητικά ευρήματα, αποζητούν περισσότερη υποστήριξη από το κοινωνικό τους περίγυρο όταν βρίσκονται σε εχθρικά περιβάλλοντα και έχουν περισσότερη ενσυναίσθηση, σε σύγκριση με όσους έχουν τον γενότυπο ΑΑ.

Αυτό που θέλησαν να διαπιστώσουν οι ερευνητές ήταν εάν το γονίδιο OXTR αλληλεπιδρά με έναν περιβαλλοντικό παράγοντα – την προσκόλληση των ενηλίκων – για να επηρεάσει τη συμπεριφορά των χρηστών στο Instagram.

Συνολικά 57 φοιτητές του Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Nanyang της Σιγκαπούρης, ηλικίας 18 εώς 25 ετών, χωρίς γενετικές, νευρολογικές ή ψυχιατρικές διαταραχές εξετάσθηκαν για τις ανάγκες της έρευνας.

Οι ερευνητές μελέτησαν τα δείγματα DNA αλλά και τις απαντήσεις που έδωσαν σε ορισμένα διαδικτυακά ερωτηματολόγια σχετικά με το άγχος και το εάν αποφεύγουν τις επαφές με τους γονείς τους. Τέλος, εξέτασαν και τα προφίλ τους στο Instagram για να συγκεντρώσουν και ποσοτικά δεδομένα σχετικά με τους ακόλουθους και τα likes.

Ενάντια στις προσδοκίες τους, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι δεν υπήρξαν σημαντικές αλληλεπιδράσεις του γονιδίου-περιβάλλοντος. Επισης διαπίστωσαν ότι όσοι έφεραν τον γενότυπο ΑΑ  ακολουθούσαν τελικά περισσότερους λογαριασμούς και ήταν πιο κοινωνικοί στο διαδίκτυο, ανεξαρτήτως αν ήταν δοτικοί στις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Το συμπέρασμα που καταλήγουν οι επιστήμονες είναι ότι ο ρόλος που παίζουν τα γονίδια αυτά είναι ακόμα υπό διαπραγμάτευση.

X